Ez az oldal az álláskeresőknek készült!Sajnos a mai világban igen sokan akarnak más nyomorán meggazdagodni, kihasználják az álláskeresőket, elszedik a pénzüket munka meg sehol...Miután befizettük a kért összeget, ahogy telnek szépen lassan a napok rájövünk, hogy átvertek minket!Nem szabad hagyni, hogy állás átverés, mint üzletág virágozzon!Tegyünk ellene!Küldd el te történetedet és közzéteszem!

2010. szeptember 29., szerda

Állás átverések - A hirdetőoldalak rémei II.

Állás átverés az expresszen:

Kedves álláskeresők!A következő történetet Tímea küldte nekünk:

sziasztok,

Én a 06705583720-as számot hívtam.
A 2010,09,14-i Expresszben volt adminisztrációs állásként hirdetve.
A nő a legvégén mondta, hogy 6000Ft-ba kerül a regisztráció, és ezért kapok kb. 2-3 oldal címet, telefonszámmal. Mondtam is neki, hogy ne haragudjon, de milyen már az, hogy én fizetek azért, hogy dolgozhassam? Azt mondta azért, mert ezek az állások sehol máshol nem találhatóak meg, aztán még benyögte, hogy persze mások is megkapják,úgy ahogy én, de kizárt dolog, hogy nem találok belőle valamit egy héten belül.

Hát nekem olyan munka nem kell, amiért nekem fizetnem kell előre. Normális cég szerintem nem is foglalkozik ilyen közvetítőkkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése